Forum Forum poświęcone fantastyce ogólnie pojętej
cRPG Arena oraz Fan Fantasy - wszystko, czego potrzebujesz
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

...:::Rasy:::...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone fantastyce ogólnie pojętej Strona Główna -> WoW
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
VaTi
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z mrocznych czelusci(okolice Radomia)

PostWysłany: Czw 19:57, 11 Sie 2005    Temat postu: ...:::Rasy:::...

Ludzie

Ludzie ze Stormwind są odporną rasą, któa przetrwała in
wazje dzikich Orków podczas Pierwszej Wojny. W trakcie Drugiej Wojny armie Stormwind dołączyły do Przymierza by odzyska swoją ojczyzne - Azeroth. Po sukcesie w trakcie Drugiej Wojny, Stormwind zostało odbudowane i Ludzka Cywilizacja rozkwitła ponownie na terenach Południa. Po niedawnej inwazji Płonącego Legionu, która pozostawiła północne królestwo Lordaeronu w ruinach Stormwind jest ostatnim bastionem ludzkiej cywilizacji. Rasa Ludzi podąża za heroicznym przykładem legendarnych Sir Lothara i Króla Llane'a - obronców Stormwind, którzy są uważani za jednych z najsroższych wojowników tych ziem. Ludzie są niewzruszeni wypełniając swój obowiązek zachowania honoru i potegi ludzkości w tym coraz mroczniejszym świecie.



Cechy rasowe
Percepcja (Perception) - aktywna
Po uruchomieniu zwiększa krąg wykrywania postaci ukrytych w cieniu o 10 jardów. Trwa 20 sekund, a ładuje się 3 minuty.

Ludzka energia (The Human Spirit) - pasywna
Podnosi Duch Bojowy (Spirit) o 5%

Dyplomacja (Diplomacy) - pasywna
10% premii przyrostu punktów frakcji

Specializacja w mieczach (Sword Specialization) - pasywna
Dodaje 5 punktów do umiejętności władania mieczem

Specializacja w broniach obuchowych (Mace Specialization) - pasywna
Dodaje 5 punktów do umiejętności walki bronią obuchową



Atrybuty początkowe
Siła(Strength) - 23
Zręczność(Agility) - 20
Wytzymałość(Stamina) - 22
Inteligencja(Intelligence) - 20
Duch(Spirit) - 21




Inne informacje
Miejsce startu: Elwynn Forests (Northshire)

Stolica: Stormwind

Podstawowy wierzchowiec: Koń (Horse)

Dostępne klasy: Mag, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Warlock, Wojownik



Wmiare bende uzupelnial pozostale rasy

UWAGA!!!Informacje pobrane z kilku zrudel jest spore prawdopodobienstwo ze na jakiejs stronie zobaczycie podobne bo zbyt wiele nie napisze sie innego.[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fehu
Administrator



Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Zachodnia Fimbria (Legnica)

PostWysłany: Pią 9:52, 12 Sie 2005    Temat postu:

O tak tak uzupełniaj a później to się przeniesie na stronkę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VaTi
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z mrocznych czelusci(okolice Radomia)

PostWysłany: Pią 18:13, 12 Sie 2005    Temat postu:

Nocne Elfy

Samotnicze Nocne Elfy były pierwszą rasą, która przebudziła się w świecie Warcrafta. Te cieniste, nieśmiertelne istoty były pierwszymi, które zgłębiły tajniki magii i wypuściły ją w świat blisko dziesięć tysięcy lat przed wydarzeniami z Warcraft I. Beztroskie użytkowanie magii przez Nocne Elfy było przyczyna przybycia na ten ąwiat Płonącego Legionu i doprowadziło do katastroficznej wojny pomiędzy dwoma tytanicznymi rasami. Nocne Elfy z ledwością zdołały wygnać ze świata Legion, lecz ich cudowne ziemie zostały rozpadły się i pochłonęło je morze.
Do niedawna Nocne Elfy odgradzały się od reszty świata i przez wiele tysięcy lat pozostawały ukryte na szczycie swej świętej góry Hyjal. Inwazja Legionu wybudziła Elfy z ich długiego snu. Obecnie odnowiło się ich zainteresowanie kształtem losów świata i po raz pierwszy sprzymierzyły się z inną rasą aby zapewić ciągłość istnienia Azeroth. Jako rasa Nocne Elfy są zazwyczaj honorowe i sprawiedliwe, lecz również bardzo nieufne wobec 'niższych ras' świata. Z natury prowadzą nocny tryb życia, a ich cieniste moce często wzbudzają taką samą nieufność jak ta, którą Elfy żywią wobec swoich śmiertelnych sąsiadów.




Cechy rasowe
Stapianie z cieniami (Shadowmeld) - aktywna
Aktywowany uruchamia tryb skradamia w czasie gdy postac się nie rusza ani nie walczy. Nie wymaga ładowania.

Szybkość (Quickness) - pasywna
Zwiększa szanse na unik (Dodge) o 1%

Energia Ducha (Wisp Spirit) - pasywna
Zwieksza szybkość poruszania się pod postacią ducha o 50% (25% wiecej niż u innych ras)

Odporność na nature (Nature Resistance) - pasywna
Nocne elfy mają 10 punktów odporności na żywioł natury



Atrybuty początkowe
Siła(Strength) - 20
Zręczność(Agility) - 25
Wytzymałość(Stamina) - 21
Inteligencja(Intelligence) - 20
Duch(Spirit) - 20




Inne informacje
Miejsce startu: Shadowglen (Teldrassil)

Stolica: Darnassus

Podstawowy wierzchowiec: Nocna pantera (Nightsaber)

Dostępne klasy: Druid, Łowca, Kapłan, Łotrzyk, Wojownik

A oto i kolejna Rasa.Nastempne niedlugo.

UWAGA!!!Informacje pobrane z kilku zrudel jest spore prawdopodobienstwo ze na jakiejs stronie zobaczycie podobne bo zbyt wiele nie napisze sie innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VaTi
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z mrocznych czelusci(okolice Radomia)

PostWysłany: Pią 20:58, 12 Sie 2005    Temat postu:

Krasnoludy

Stoickie krasnoludy z Ironforge są starożytną rasą krzepkich humanoidów żyjących pod ośnieżonymi górami Khaz Modan. Krasnoludy zawsze były wiernymi sojusznikami ludzi. Są ludem któremu sprawia przyjemność perspektywa dobrej walki oraz ciekawych opowieści. W dawnych czasach Krasnoludy rzadko opuszczały bezpieczne zacisza swoich górskich fortec. Jednak gdy nadeszły czasy niepokoju i zabrzmiał zew bitewny powstały, by bronić swoich przyjaciół i sojuszników okazując niezrównaną odwagę i hart ducha. Dzięki ostatniemu odkryciu, które odsłoniło fragmenty ich starożytnego dziedzictwa rasa Krasnoludów przeszła ogromną przemianę. To odkrycie przekonało je, że zostały stworzone z kamienia przez potężnych Tytanów gdy świat był młody. Krasnoludy wierzą teraz, że ich przeznaczeniem są teraz poszukiwania na całym świecie kolejnych znaków i dowodów na istnienie ich mistycznych korzeni, oraz odkrycie ukrytej spuścizny Tytanów. Jak dotąd Krasnoludy wysłały swoich poszukiwaczy na wszelkie krańce świata w nadziei odkrycia kolejnych informacji o ich owianej tajemnicą przeszłości. Te podróże zaowocowały krasnoludzkimi obozami wykopaliskowymi w wielu miejscach na całym znanym świecie, z których część służy jako placówki wojskowe, a inne to potencjalne tereny łowieckie dla wrogów tej rasy.



Cechy rasowe
Kamienna forma (Stoneform) - aktywna
Po aktywacji na 20 sekund daje odporność na trucizne, chorobe i krwawienie. Zwieksza też o 5% obronę (Defense). Ładuje się 3 minuty.

Specializacja w broni palnej (Gun Specialization) - pasywna
Dodaje 5 punktów do umiejetności walki bronią palną.

Odporność na zimno (Frost Resistance) - pasywna
Krasnoludy mają 10 punktów odporności na zimno.

Wyszukiwanie skarbów (Treasure Finding) - pasywna
Aktywowana pokazuje na minimapie znajdujące się w pobliżu skrzynie ze skarbami.



Atrybuty początkowe

Siła(Strength) - 25
Zręczność(Agility) - 16
Wytzymałość(Stamina) - 25
Inteligencja(Intelligence)Duch
Duch(Spirit) - 19




Inne informacje

Miejsce startu: Anvil Marr (Dun Morogh)

Stolica: Ironforge

[color=white]Podstawowy wierzchowiec:
[/color]Baran (Ram)

Dostępne klasy: Łowca, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Wojownik

A oto i kolejna Rasa.Nastempne niedlugo. No sprezylem sie.

UWAGA!!!Informacje pobrane z kilku zrudel jest spore prawdopodobienstwo ze na jakiejs stronie zobaczycie podobne bo zbyt wiele nie napisze sie innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tojikun
Gość



Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/10
Skąd: z dupy ok?;]

PostWysłany: Sob 0:01, 13 Sie 2005    Temat postu:

Ble ble ble ....nic specjalnego zamiast pisania tego co jest na innych stronach polecam wybranie rasy jakiejkolwiek..co komu pasi z racji tego ze rasy sa odpowiednio dopasowane do poszczególnej profesji,,zatem proponuje zaczą od klasy by tej przypisac odpowiedna rase..takie wlasne odczucia;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Devilcutter
Przechodzeń



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 9:31, 09 Kwi 2007    Temat postu:

Huge cocks, wet pussies, hardcore action!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone fantastyce ogólnie pojętej Strona Główna -> WoW Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin